تهیه۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی
کد خبر: 3993394
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
به همت خیرین سلامت همدان انجام شد؛

تهیه۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان از کمک ۱۴۰ میلیون تومانی همدانی‌ها در پویش اهدای نفس خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران و بیمارستان‌های استان، تهیه شده است.

خیرین سلامت همدان ۷۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تهیه کردندحمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان در گفت‎وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در ایام محرم امسال، در حال برگزاری پنجمین دوره پویش اهدای نفس در استان هستیم تا با ساماندهی نذورات مردم بتوانیم آن‌ها را بر اساس نیازهای حوزه سلامت، جهت‌دهی کنیم.

شاکری‌ تصریح کرد: در این پویش مجمع خیرین سلامت با کمک خیرین برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ کپسول اکسیژن و مانومتر تهیه می‌کند.

وی در رابطه با این پویش توضیح داد: بیمارستان‌های شهر همدان، در حال حاضر مشکلی از نظر کمبود اکسیژن ندارند و لوله انشعاب اکسیژن تا کنار تخت بیمار آمده است اما در برخی شهرستان‌ها مشکل کمبود اکسیژن وجود دارد که سعی شد با تهیه کپسول‌های ۴۰ لیتری قدمی برای رفع این مشکل برداشت.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان، ادامه داد: برخی بیماران نیز پس از ترخیص از بیمارستان به کپسول اکسیژن احتیاج دارند که برای آن‌ها کپسول‌های ۱۰ لیتری تهیه و در اختیارشان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha