سلامت مردم و اقتصاد؛ دو رکن اصلی دولت سیزدهم
کد خبر: 3993321
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
امام‌جمعه میامی بیان کرد:

سلامت مردم و اقتصاد؛ دو رکن اصلی دولت سیزدهم

امام‌جمعه میامی با بیان اینکه سلامت مردم و اقتصاد دو رکن اصلی دولت سیزدهم است، گفت: برای رسیدن به این هدف باید مسئولان در میان مردم و مشکلات‌شان حضور یابند.

سلامت مردم و اقتصاد؛ دو رکن اصلی دولت سیزدهم

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور، امام‌جمعه میامی، پنجم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: وعده رئیس‌جمهور که در اولین نشست هیئت دولت بیان شد، دو محور داشت که اولین آنها سلامت مردم و دوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشت بود که نشان می‌دهد دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی در این دو حوزه خواهد داشت.

وی به این سخن رئیس‌جمهور که در شأن ملت ایران نیست که چنین شرایط اقتصادی را داشته باشند اشاره کرد و افزود: رئیس‎جمهور از وزرا و مسئولان دولتی خواسته تا بین مردم باشند که امیدواریم با این روند بتوانند مشکلات را کاهش دهند.

امام‌جمعه میامی با اشاره به اینکه امروز پشت میز نشستن در دولت انقلابی و مردمی خطا است اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به خوزستان این رویه را نشان داد که دوران کار و خدمت فرارسیده که در این راستا امروز باید مسئولان به میان مردم بیایند و مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند.

صفایی‌پور ادامه داد: غربی‌ها با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، در واقع یک جنگ روانی و رسانه‌ای را راه انداخته‌اند و هدف غرب این است که دولت جدید را آزمایش کرده و ببینند که موضع دولت سیزدهم در قبال موضوع هسته‌ای چیست و در نهایت دنبال طرح برجام دیگری هستند که دولت را به انفعال برسانند.

امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه ما در کشور ایران خواهان عدم وقوع جنگ داخلی در افغانستان هستیم، متذکر شد: مردم افغانستان باید با گفت‌وگو دولت فراگیری را روی کار بیاورند در نتیجه وزارت خارجه باید این موضع ایران اسلامی را به وضوح بیان کند.

انتهای پیام
captcha