اثر «امام حسین(ع) داره میره» با صدای قاری نوجوان منتشر شد + فیلم
کد خبر: 3993304
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
همراه با نوجوانان حسینی/ 4

اثر «امام حسین(ع) داره میره» با صدای قاری نوجوان منتشر شد + فیلم

چهارمین اثر فاخر جشنواره تولید آثار آوا‌های اسلامی و انشاد دینی در مدح امام حسین(ع) با صدای طاها زمانی و دکلمه‌خوانی سروش عظیمی تقدیم مخاطبان ایکنا می‎شود.

به گزارش ایکنا از قم، جشنواره تولید آثار آواهای اسلامی و انشاد دینی از سال گذشته در مشهد مقدس به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت اظهر الجمیل الاعلی آغاز به کار کرد؛ در قالب این طرح با هدف اشاعه فرهنگ دینی، قرآن و عترت در داخل و خارج از کشور، قاریان نوجوان و جوان به سرودخوانی و تک‌خوانی در مدح خداوند، اهل بیت(ع)، ایران و شهدای انقلاب اسلامی دعوت شده‌اند.

چهارمین اثر با نام «امام حسین(ع) داره میره» با خوانندگی طاها زمانی و دکلمه‌خوانی و کارگردانی سروش عظیمی و شعری از رضا شیروانی تقدیم محضر مخاطبان می‌شود. تنظیم‌کننده اثر امیررضا گیوه‌چی، تدوینگر استودیو موعود و تهیه‌کننده آن مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت اظهر الجمیل الاعلی است.

یادآور می‌شود، چهار اثر فاخر جشنواره تولید آثار آوا‌های اسلامی و انشاد دینی در مدح امام حسین(ع) طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان استان قم رونمایی شد که سه شماره قبلی این آثار در خبرگزاری ایکنا شعبه قم منتشر شد. همچنین تاکنون بیش از ۵۰ اثر فاخر از سوی این مؤسسه تولید و در فضای مجازی و رسانه ملی پخش شده است.

انتهای پیام
captcha