رونمایی از آواهای اسلامی و انشاد دینی در قم + فیلم
کد خبر: 3992428
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
همراه با نوجوانان حسینی / ۱

رونمایی از آواهای اسلامی و انشاد دینی در قم + فیلم

در قالب جشنواره تولید آثار آوا‌های اسلامی و انشاد دینی در کشور و خارج از کشور، از ۴ اثر فاخر از قاریان نوجوان و جوان در مدح امام حسین(ع) با حضور برخی از مسئولان استان قم رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از قم، جشنواره تولید آثار آواهای اسلامی و انشاد دینی از سال گذشته در مشهد مقدس به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت «اظهر الجمیل الاعلی» آغاز به کار کرد؛ در قالب این طرح که با هدف اشاعه فرهنگ دینی، قرآن و عترت در سراسر کشور و خارج از کشور، قاریان نوجوان و جوان به سرودخوانی و تک‌خوانی در مدح خداوند، اهل بیت(ع)، ایران و شهدای انقلاب اسلامی دعوت شده‌اند.

اولین اثر با نام «یاحسین(ع) » و با خوانندگی محمدطه درودی و دکلمه‌خوانی سروش عظیمی و شعری از رضا شیروانی تقدیم محضر مخاطبان می‌شود، تنظیم‌کننده اثر امیررضا گیوه‌چی، تدوینگر استودیو موعود و تهیه‌کننده آن فرماندهی قرارگاه شمال‌شرق کشور است؛ سروش عظیمی آن را کارگردانی می‌کند.

یادآور می‌شود که این 4 اثر فاخر و در مدح امام حسین(ع) با حضور برخی از مسئولان استان قم رونمایی شد که شماره‌های بعدی آثار طرحِ آواهای اسلامی و انشاد دینی در خبرگزاری ایکنا شعبه قم منتشر می‌شود؛ هم‌چنین تاکنون بیش از  50 اثر فاخر توسط این مؤسسه تولید و در فضای مجازی و رسانه ملی پخش شده است.

انتهای پیام
captcha