ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 3992597
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال برنامه‌ریزی شده است که 10 هزار و 642 هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شود.

ارسالی| بیش از 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان آذربایجان غربی ایجاد می‌شودعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان اعتبارات پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان استان دو برابر شده است.

وی افزود: امسال 447 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است که به متقاضیان پرداخت می‌شود تا برای کارآفرینی و اجرای طرح‌های اشتغال مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی شده است که 10 هزار و 642 هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شود که برای این منظور پرداخت تسهیلات و برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز پنج هزار و 342 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد که این میزان برابر با یک سوم اشتغال ایجاد شده در استان بود.

سهندی با اشاره به اینکه سال گذشته کمیته امداد رتبه نخست اشتغال‌زایی در استان را به دست آورده است، خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته برابر با 227 میلیارد تومان بوده است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha