فراخوان سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3991087
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

فراخوان سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» در چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان سومین سوگواره استانی شعر چهارمحال‌وبختیاری با عنوان «بر شانه‌های نی» منتشر شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، فراخوان سومین سوگواره استانی شعر با عنوان «بر شانه‌های نی» منتشر شد.

این سوگواره با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با واقعه عاشورا برگزار می‌شود و تولید اشعار فاخر، نگاه تازه به واقعه کربلا و موضوعات پیرامون آن از اهداف این رویداد ادبی اعلام شده است.

سومین سوگواره شعر بر شانه‌های نی در بخش شعر کلاسیک برگزار می‌شود و اولویت با آثار و سروده‌هایی است که پیشتر در جایی منتشر نشده باشند؛ حق چاپ و انتشار آثار برای دبیرخانه در کتاب سوگواره محفوظ است.

بر این اساس، شاعران آیینی استان می‌توانند حداکثر سه اثر شعری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که پس از ارزیابی آثار، ۸ اثر برگزیده با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر، تجلیل خواهند شد.

 آخرین مهلت ارسال آثار 23 شهریور ماه 1400 اعلام شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی به نشانی a.ghasemi.cha@gmail.com ارسال کنند.

همچنین شماره فضای مجازی 09309181065 به‌منظور ارسال آثار علاقه‌مندان اعلام شده است؛ شاعران استان همچنین می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به نشانی شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52، حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha