پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مهاباد
کد خبر: 3990440
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: امسال دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده و برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

ارسالی| پرداخت ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مهابادحسین خضری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات این نهاد در اشتغال‌زایی مددجویان اظهار کرد: پرداخت تسهیلات با سود پایین به مددجویان، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های صنایع‌دستی و مشاغل خانگی، کلاس‌های بازاریابی و ... از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات اشتغال مددجویی از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: امسال دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده و برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد ادامه داد: در راستای اقدامات انجام شده برای اشتغال مددجویان ۱۰۸ خانوار پس از توانمندسازی و با رضایت خود از لیست مددجویان این کمیته خارج شده‌اند. امسال برخلاف خروج این تعداد خانوار از لیست مددجویان، برای جذب ۱۸۰ خانواده دیگر پرونده مددجویی تشکیل شده است تا مورد حمیت این کمیته قرار بگیرند.

خضری تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند و امسال بیش از ۱۳ میلیارد تومان مستمری به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال میزان مستمری مددجویان ۶۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این افزایش‌ها در مستمری ماهیانه ۶ هزار و ۸۵ خانوار مددجوی این شهرستان اعمال شده است.

 

انتهای پیام
captcha