تدوین طرح «آموزش و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی» از سوی بنیاد قرآن
کد خبر: 3989991
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

تدوین طرح «آموزش و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی» از سوی بنیاد قرآن

دبیرکل بنیاد قرآن از تنظیم و تدوین طرح «آموزش و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی» با هدف پیشگیری از فساد و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی از سوی این بنیاد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسین‌زاده، دبیرکل بنیاد قرآن و رئیس هیئت امنای ستاد مردمی سمر در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: هیئت اندیشه‌ورز سیاسی بنیاد قرآن با یاری جمعی از خردمندان دینی، انقلابی و سیاسی تحت لوای قرآن حکیم و در راستای اهداف دولت سیزدهم طرحی با عنوان «آموزش و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی» تنظیم و تدوین کرده است.

وی افزود: این طرح در چهلمین سال تأسیس بنیاد قرآن و در راستای اجرای منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری با حضور فعال نسبت به حضور در جامعه و همگام با نقش‌آفرینی آحاد مردم برنامه‌ریزی شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه بنیاد قرآن از آغاز انقلاب اسلامی در سال 1359 تأسیس شده است و امید می‌رود در ادامه و استمرار دولت اسلامی با تبیین اندیشه‌های قرآنی در زمینه پیشگیری از فساد و تربیت مدیران قرآنی حکمرانی مثمر، عمل کند، گفت: با تربیت مدیران قرآنی، سوء مدیریت‌ها مرتفع و با تحقق اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی و تعیین مفاهیم مدیریت قرآنی، تحول انقلابی و مدیریت جهادی محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا بنیاد قرآن همچنین اقدام به برگزاری هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی پیرامون راهکارهای پیشگیری از فساد و چگونگی تربیت مدیران قرآنی حکمرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha