پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اشنویه
کد خبر: 3989604
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اشنویه

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه گفت: امسال ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح‌های اشتغال مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

ارسالی| پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سامان چیانه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه، ۱۸ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان از جمله اولویت‌های مهم کمیته امداد بوده که در این راستا امسال ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار به صورت تسهیلات اشتغال‌زایی با سود پایین به مددجویان تعلق می‌گیرد که امسال از این اعتبار تاکنون ۶۲ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه ادامه داد: مابقی اعتبارات نیز تا پایان سال با مشخص شدن طرح‌های اشتغال‌زایی در اختیار سایر متقاضیان قرار گرفته و آنها پس از طی کردن مراحل به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت‌های انجام شده از ایتام این شهرستان عنوان کرد: امسال در مجموع سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به حساب  ۶۳۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان واریز شده است.

چیانه خاطرنشان کرد: همچنین امسال ۷۰ میلیارد ریال در قالب مستمری به مددجویان این نهاد در اشنویه پرداخت شده است.

 

انتهای پیام
captcha