صدای مظلومیت مردم منطقه کنگان را بشنوید
کد خبر: 3986470
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی:

صدای مظلومیت مردم منطقه کنگان را بشنوید

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مظلومیت و شرایط نابسامان مردم، گفت: صدای مظلومیت مردم منطقه کنگان که دارای بزرگترین منبع انرژی و اقتصادی است را به گوش همه کشور می‌رسانم.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی، نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته سوم مرداد در بازدید از بیمارستان کنگان گفت: مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و صنعت مخاطب بیمارستان کنگان هستند و این موضوع بیانگر اهمیت این بیمارستان است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان بیمارستان کنگان بیان کرد: این بیمارستان مشکلات عدیده‌ای دارد که موجب نارضایتی‌های مردم شده است. این مرکز درمانی حتی وضعیت سرمایش مناسبی ندارد و همه بخش‌ها، پرسنل و مراجعین از شدت گرمای موجود به ستوه آمده‌اند.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌توجهی مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مسئولان منطقه جنوب استان اضافه کرد: فریاد مدیران و مسئولان منطقه جنوب استان بوشهر به جایی نمی‌رسد و هیچ گوش شنوایی از ناحیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان کنگان جنوب استان بوشهر را تحت پوشش خود قرار داده است افزود: تجهیزات و امکانات و نحوه خدمات‌رسانی و… مطلوب نیست و پزشک و پرستار مجبور است در این گرمای طاقت فرسای کنگان بعضاً با پنکه یا کمبود وسایل سرمایشی ارائه خدمت کند.

احمدی بیان کرد: در خصوص مشکلات اساسی بیمارستان امام خمینی کنگان، چندین بار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و معاونین وزیر بهداشت جلسه تشکیل شد اما مشکلات پابرجا است.

وی ادامه داد: وقتی که برخی اوقات حتی شوینده در بیمارستان وجود ندارد چگونه می‌توان رضایتمندی مردم را به شکل حداکثری ایجاد کرد.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی برنامه‌ای در صدا و سیمای استان بوشهر خواهم داشت و در مجلس نیز وقت خواهم گرفت و صدای مظلومیت مردم منطقه را که روی بزرگترین منبع انرژی و اقتصادی نشسته‌اند به گوش تمامی کشور می‌رسانم.

احمدی تصریح کرد: بیمارستان کنگان حدود یک دهه است که اسم معین نفت را به یدک می‌کشد ولی متأسفانه هیچ خدماتی به این مرکز درمانی ارائه نمی‌شود. قطعاً برای این موضوع نیز برنامه دارم و حتی در همین لحظات آخر دولت کنونی نیز مطالب را انتقال خواهم داد و پیگیر خواهم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha