برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3984904
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مرحله منطقه‌ای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی خبر داد.

ارسالی| برگزاری مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در آذربایجان غربی در حال انجام است.

وی افزود: این مسابقات به صورت دوره‌ای و به میزبانی چندین شهرستان برگزار می‌شود که هم‌اکنون شهرستان‌های ارومیه، ماکو، تکاب و خوی میزبان متسابقین هستند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 500 نفر از متسابقین آقا و خانم در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و کل، قرائت و تحقیق و اذان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند که در مرداد ماه سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جوانبخت در پایان اظهار کرد: میان برگزیدگان مرحله استانی نیز به مرحله کشور راه پیدا می‌کنند که در ماه‌های آینده طبق اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha