الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چارچوبی برای حرکت اقتصاد کشور است
کد خبر: 3983434
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چارچوبی برای حرکت اقتصاد کشور است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر گونه پیشرفت بدون توجه به آینده نگری باطل است و معنی و مفهوم ندارد، اظهار کرد: الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت منطقه‌ای چارچوبی برای تعیین مسیر حرکت اقتصاد کشور است.

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چارچوبی برای حرکت اقتصاد کشور استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز،  روز یکشنبه، 20 تیرماه در آئین اختتامیه دوره استانی گوی و میدان با بیان اینکه هر گونه پیشرفت بدون توجه به آینده نگری باطل است و معنی و مفهوم ندارد، اظهار کرد: الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت منطقه‌ای چارچوبی برای تعیین مسیر حرکت اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه کار تیمی، وفاداری، نوآوری، انعطاف پذیری و کارآیی را به ارمغان می آورد، لازمه پیشرفت در امور را تن دادن به کارهای تیمی و جمعی دانست.

آل‌هاشم، توانمندسازی را به‌عنوان یکی از رویکردهای توسعه در چند دهه اخیر برشمرد و اضافه کرد: این امر زمینه ساز تحولات مثبت و فراوانی در اجرای فعالیت‌های اعضای سازمان‌های مردم نهاد شده است.

امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه کار تیمی منسجم و یکپارچه مشتمل بر اجزا و عناصر ساختاری، رفتاری و فرهنگی است، یادآور شد: باید توجه داشت که توسعه هدف‌محور نیست و شاخص‌های آن نسبت به گذشته سنجیده می‌شود و هدفی در آینده ندارد.

وی گفت: هم راستا با جهت‌گیری اسلامی ـ ملی پیشرفت بر مبنای نظریه عدالت اقتصادی منطقه‌ای، تحقق عدالت توزیعی و تخصیصی در سطوح منطقه‌ای و بین منطقه‌ای محقق می‌شود.

انتهای پیام
captcha