ازدواج را برای جوانان تسهیل کنیم
کد خبر: 3983366
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

ازدواج را برای جوانان تسهیل کنیم

در بخشی از پیام فرمانده نیروی انتظامی فارس به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج و روز عفاف و حجاب بر ضرورت تسهیل ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن اول ذي‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز عفاف و حجاب، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «اول ذی‌الحجه سالروز پيوند آسمانی است؛ علي عليه‌السلام، پيشوای پارسايان با فاطمه سلام‌الله علیه، برترين بانوی جهان پيمان عشق بست و خدا، والاترين فرستاده خويش را بر اين پيمان گواه گرفت.

اول ذی‌الحجه، روزي مبارک برای همه نوگامانی است که دل به زندگی فاطمی(س) داده‌اند تا شادی خود را با خاطره هميشه روشن آن روز مبارک، پيوند زنند.

نامگذاری سالروز ازدواج علی(ع) و فاطمه(س) و روز عفاف و حجاب، فرصت مناسبی است تا با جمع‌بندی آسیب‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در راستای امر مقدس ازدواج، بیش از گذشته به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ساده‌زیستی و تسهیل امر ازدواج پرداخته شود که این مسئله مهم از وظایف خطیر خانواده‌ها و همه متولیان امر به شمار می‌رود.

اینجانب با گرامیداشت بیست و یکم تیرماه ، سالروز ازدواج مولای متقیان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  و روز عفاف و حجاب، اميدوارم جوانان با الگو گرفتن از سيره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با ازدواجی آگاهانه، بهنگام و آسان به پيوندی پايدار دست يابند و همچنین بتوانیم بیش از پیش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی کوشا بوده و نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را خنثی سازیم.

انتهای پیام
captcha