رسانه‌های محور مقاومت در مقابله با استکبار آمریکایی متحدتر می‌شوند
کد خبر: 3982649
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
اتحادیه رسانه‌های یمن:

رسانه‌های محور مقاومت در مقابله با استکبار آمریکایی متحدتر می‌شوند

اتحادیه رسانه‌های یمن در بیانیه پایانی نشست خود همکاری مشترک رسانه‌های محور مقاومت برای دفع هجمه‌های محور آمریکایی و رسوا کردن دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌‌ای آنها و همچنین آگاه‌سازی امت اسلامی برای تحریم رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرامی المسیره، کنفرانس اتحادیه رسانه‌های یمن در بیانیه پایانی نشست امروز خود در صنعاء اعلام کرد: آرمان فلسطین آرمان مسلمانان است و دفاع از آن تا آزادسازی سرزمین فلسطین از لوث دشمن اسرائیلی ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: عادی‌سازی و همه اشکال سازش با دشمن صهیونیستی جرم تلقی می‌شود و خیانت و وفاداری به دشمن است و باید برای محکوم کردن سازشگران همکاری صورت گیرد.

در بیانیه پایانی این نشست همچنین آمده است: تحریم دشمن اسرائیلی سلاح مهمی است که باید به کارگرفته شود و باید از طریق کمپین رسانه‌ای مشترک، امت اسلامی را از فهرست محصولات اسرائیلی آگاه سازیم.

در این بیانیه آمده است: باید به مقابله با جعل اخبار از سوی رسانه‌های محور آمریکایی رفت و ملت‌ها را از خطر آمریکا آگاه کرد و برای گسترده کردن دامنه نارضایتی‌ها از آمریکا و رسوا کردن آن از طریق فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای اقداماتی انجام داد.

اتحادیه رسانه‌های یمن همچنین خواستار ارتقای سطح هماهنگی و تماس میان رسانه‌های مقاومت و راه‌اندازی فعالیت‌های مشترک شد و گفت: باید رسانه‌های مقاومت سیاست مشترکی را با تعیین اولویت‌ها و اصطلاحات خود دنبال کنند.

این اتحادیه گفت: ضروری است که برای ایجاد برنامه‌ها در همراهی با هر نبرد نظامی آتی در چارچوب معادله قدس در رویارویی با دشمن اسرائیلی تلاش شود.

اتحادیه رسانه‌های یمن با اشاره به لزوم هماهنگی کمپین‌ها در شبکه‌های اجتماعی گفت: اقدام آمریکا در مسدود کردن وب‌سایت‌های خبری محور مقاومت، ادامه جنگ علیه آزادی بیان است و از همین رو باید رسانه‌ها برای حفاظت از خود در برابر هجمه استکبار، بیش از پیش با یکدیگر متحد شوند و عملکرد رسانه‌ای مقاومت را از طریق تبادل تجربیات با یکدیگر ارتقا دهند.

انتهای پیام
captcha