بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآنی خراسان رضوی در پارک‌های علم و فناوری
کد خبر: 3981253
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
حجت مجیدی خبر داد:

بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآنی خراسان رضوی در پارک‌های علم و فناوری

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: قرار شده چند مؤسسه قرآنی این استان را که دارای ظرفیت‌های لازم هستند، به پارک علم و فناوری استان به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها در فناوری معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت مجیدی، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با فعالیت‌های این اتحادیه، گفت: دوره‌های فن بیان و دور دوم دوره توانمندسازی نویسندگی و دوره توانمندسازی مدیران پایگاه‌های سبک زندگی شهرستان‌ها را در فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر برگزار کردیم که هفته گذشته به پایان رسید.

وی افزود: 21 شهرستان انتخاب و در هر کدام، یکی از مؤسسات یا خانه‌های قرآن را به‌عنوان پایگاه سبک زندگی انتخاب کردیم.

مجیدی اظهار کرد: در اولین فرصت باید تاریخ انتخابات مجمع عمومی را انتخاب کنیم؛ طرحی را هم از اول فروردین 1400 به نام فصل بندگی شروع و با امور مساجد تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردیم و بر اساس آن مؤسساتی را که در زمان کرونا مکان‌هایشان را از دست داده‌اند، در مساجد مختلف استان جایگزین کردیم تا فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

تعلیق 43 مؤسسه قرآنی استان خراسان رضوی

وی ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که برای جلوگیری از تعلیق مؤسسات داشتیم، همچنان 43 مؤسسه قرآنی استانمان در حال تعلیق قرار دارند که باید برای آن‌ها نیز فکری کنیم.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: نشستی را با مسئول پارک علم و فناوری استان برگزار کردیم. با کارشناسان آنجا صحبت کردیم و قرار شده چند مؤسسه قرآنی این استان که دارای ظرفیت‌های لازم هستند را به آن‌ها معرفی کنیم، اما هنوز این مؤسسات مشخص نشده‌اند.

انتهای پیام
captcha