درخشش دانشجوی شیرازی در جشنواره ملی «فرشته سلامت»
کد خبر: 3981234
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

درخشش دانشجوی شیرازی در جشنواره ملی «فرشته سلامت»

دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، موفق به کسب تندیس جشنواره ملی «فرشته سلامت» شد.

به گزارش ایکنا از فارس، کوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 9 تیرماه در چجمع خبرنگاران گفت: در آخرین «جشنواره ملی فداکاری» که به همت جهاد دانشگاهی برگزار شد، دانشجوی کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب تندیس ملی «فرشته سلامت» شد.

وی افزود: از میان ۱۱۸ پرونده ارسالی از سوی ۴۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۱۴ دانشجو به عنوان واجد شرایط دریافت این تندیس ملی شناخته شدند.

عزیزی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در سطح ملی، علی عباسی دولت آبادی، دانشجوی کارشناسی رشته پرستاری این دانشگاه نیز موفق به کسب «تندیس ملی فداکاری» و دریافت عنوان «فرشته سلامت» شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فداکاری، هر ساله و با شاخص‌های مشخص و با حضور تمامی مراکز آموزش عالی کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: اغلب در دوره‌های مختلف، به‌صورت مناسبتی و مقطعی برخی از شاخص‌ها نیز در این جشنواره افزوده می‌شود، همان‌طور که در دوره اخیر حضور در فعالیت‌های مقابله با بیماری کرونا نیز از شاخص‌های این جشنواره به شمار می‌رفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: حضور در طرح غربالگری، برگزاری یا مشارکت در برنامه‌های امیدبخش و شادی‌آفرین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، راه‌اندازی وبینار آموزشی، طراحی بروشور، تراکت و پمفلت، تولید محتوای آموزشی یا پژوهشی، حضور داوطلبانه در نقاهتگاه، حضور داوطلبانه در فعالیت‌های هلال احمر، حضور در فعالیت‌های جهادی، مشارکت در ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه‌ها، حضور در فعالیت‌های خیریه، سامانه ۳۰۴۰، اختراع، ابداع و نوآوری از جمله شاخص‌های این جشنواره در ارزیابی فعالیت‌های داوطلبانه بود.

وی تصریح کرد: تعدادی از دانشجویانی که در نهادهای فرهنگی فعالیت دارند، از برگزیدگان تندیس ملی «فرشته سلامت» محسوب می‌شوند و این موضوع نشان می‌دهد، دانشجویانی که دغدغه کار فرهنگی دارند در فعالیت‌های داوطلبانه، حضور گسترده‌تری داشته‌اند.

عزیزی همچنین از حضور اشکان کاظمی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به‌عنوان دبیر پویش دانشجویی مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان دریافت‌کنندگان این تندیس معتبر ملی نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha