اجرای وظایف خدمات شهری به دور از سیاست
کد خبر: 3978824
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:

اجرای وظایف خدمات شهری به دور از سیاست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: اجازه ندهید حوزه خدمات شهری و سهم‌خواهی در این حوزه سیاسی شود و فقط به مردم خدمت کنید.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، سی‌ام خرداد با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به منتخبان مردم، گفت: جلب اعتماد مردم یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و در مکتب و آیین ما خدمت به مردم صدقه جاریه است.

معروفی با بیان اینکه 28 خرداد 1400 اتفاق بزرگی در کشور ما افتاد؛ گفت: در حالی‌ که همه دنیای کفر در برابر امام جامعه قرار گرفته بودند و به دنبال این بودند که بگویند در ایران دموکراسی نیست روز جمعه اتفاق بزرگی رقم خورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری رأی دوباره به نظام و انقلاب اسلامی بود؛ گفت: حضور مردم در روز جمعه مانند اوایل انقلاب بود و مردم هوشمندانه مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی هوشمند هستند که بارها و در عرصه‌های مختلف این هوشمندی را ثابت کرده‌اند، بیان کرد: مردم ثابت کردند پای انقلاب هستند و زمانی که ببینند منافع و مقدساتشان در خطر است از هر جناح، حزب و قومیتی با یکدیگر متحد و یک دست می‌شوند و روز جمعه این هوشمندی برای مردم دنیا ملموس شد.

معروفی ادامه داد: در زمانی که دشمن چند سال و چند ماه است که عملیات همه جانبه علیه ما انجام می‌دهد، مردم با تبعیت از امام خود در صحنه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم استان کرمان در انتخابات حضور خوبی بود، تصریح کرد: بیش از 60 درصد مردم کرمان در انتخابات مشارکت داشتند و بیش از 70 درصد به منتخب امروز مردم رأی داده شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان ثروتمندترین استان کشور است، گفت: این درحالی است که بیش از 700 روستای استان آب ندارند که با تشکیل قرارگاه نهضت آب رسانی فرمانده میدان حاج قاسم از سال گذشته به 64 روستا آبرسانی صورت گرفته است و پای کار مردم هستیم.

وی ادامه داد: مردم استان به‌ویژه در مناطق محروم در انتخابات با حضور بالا شرکت کردند و این‌ها همان مردمی هستند که فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و امروز هم پای انقلاب ایستاده‌اند و  وظیفه ما خدمت به آنها است.

معروفی با اشاره به مشکلات مردم کرمان، بیان کرد: به جای دعواهای سیاسی باید مشکل مردم را حل کرد. انقلاب با مردم تعریف می‌شود و ما نباید اقتصاد، معیشت و خدمت به مردم را سیاسی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در خدمت به مردم نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نداریم، افزود: سپاه پاسداران در خدمت به مردم به انسان بودن آنها نگاه می‌کند.

وی در حل مشکلات مردم باید جهادی و انقلابی عمل کرد؛ تصریح کرد: اگر مسئولان عالی رتبه کشور مراقب باشند می‌توانند مشکلات مردم را به راحتی حل کنند.

معروفی ادامه داد: احساس ما این است که ترکیب خوبی در شورای جدید به‌وجود آمده و تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان در شورا حضور دارند که می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: اجازه ندهید حوزه خدمات شهری و سهم‌خواهی در خدمات شهری سیاسی شود و در خدمات شهری باید به دور از نگاه سیاسی به مردم خدمت کرد و این نگاه مقدس است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به ‌واسطه شهید سلیمانی یک شهر و استان جهانی است و با اتمام کرونا روزانه بیش از 3 هزار زائر ملی خواهیم داشت، گفت: در شهر جهانی کرمان کارها باید اولویت بندی شوند. حاشیه شهر کرمان باید ساماندهی شوند و زیباسازی درون شهر نیز بسیار لازم است.

معروفی در ادامه با اشاره به اینکه با نگاه انقلابی و جهادی باید برای مردم کار کرد، از ساخت دو بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، و مطالعه طرح جامع گلزار شهدای کرمان تا گنبد جبلیه و طرح‌های دیگری در استان کرمان خبر داد و گفت: برای خدمت به مردم سپاه در کنار مسئولان و اعضای شورای شهر است.

 

انتهای پیام
captcha