برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات
کد خبر: 3978792
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات

مرحله نهایی چهاردهمین مسابقات زیباترین ترتیل «شیخ راشد بن محمد آل مکتوم» امارات امروز، 30 خردادماه در دبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، این مرحله از رقابت‌ها ساعت 17 به وقت محلی امروز در مقر جایزه بین‌المللی قرآن دبی در منطقه «ممزر» دبی برگزار می‌شود و در هر رشته از آن 10 تا 13 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزاری مسابقات جایزه بین‌المللی قرآن دبی در این باره گفت: در این دوره با وجود شرایط استثنایی پیش‌آمده در جهان به دلیل کرونا، شاهد استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف بوده‌ایم و در مرحله مقدماتی این رقابت در هفته گذشته بیش از هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند.

محمد الحمادی، مدیر منابع انسانی و فناوری اطلاعات جایزه دبی و از دیگر مسئولان مسابقه نیز بیان کرد: این رقابت با رعایت تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه برگزار خواهد شد و هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند یک نفر را همراه داشته باشند، به شرطی که آزمایش کرونای آن‌ها منفی باشد و بیش از 48 ساعت از این آزمایش نگذشته باشد.

وی افزود: با پایان مرحله مقدماتی در هر رشته 10 تا 13 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در پنج رشته این مسابقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha