قدردانی امام‌جمعه و استاندار زنجان از مشارکت پرشور مردم
کد خبر: 3978634
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

قدردانی امام‌جمعه و استاندار زنجان از مشارکت پرشور مردم

استاندار و امام‌جمعه زنجان در پیامی از مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کردند.

پیام مشترک استاندار و امام‌جمعه زنجان برای قدردانی از مردمبه گزارش ایکنا از زنجان، استاندار و امام‌جمعه زنجان با صدور پیامی از مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات 1400 قدردانی کردند. در متن این پیام آمده است:

«حضور حماسی، سیاسی و با بصیرت مردم استان زنجان همچون سایر هموطنان در این دوره از انتخابات بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ کشور و تیری بر قلب ناامید دشمنان ایران اسلامی شد.

مردم ولایتمدار، قدردان، آگاه و همیشه در صحنه استان زنجان با مشارکت بالای خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مقوم‌های وحدت را ارتقا بخشیدند و نشان دادند که همواره منافع و مصالح کشور را بر هر چیز دیگری ارجح می‌دانند و پای عهد و پیمان با شهدا به‌ویژه مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه و امام راحل عظیم‌الشأن هستند و با لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری حضوری پرشور و حماسی در این رویداد بزرگ داشتند.

اکنون که رقابت‌ها به پایان رسیده، امیدواریم منتخب ملت به پشتوانه حمایت‌ها و رأی و حضور گسترده این مردم سربلند، با همدلی و وفاق در راستای توسعه کشور و پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی گام بردارند.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان»

انتهای پیام
captcha