استقبال دانش‌آموزان لرستانی از مسابقات مجازی قرآن
کد خبر: 3976126
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

استقبال دانش‌آموزان لرستانی از مسابقات مجازی قرآن

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به مشارکت صد هزار دانش‎آموز و فرهنگی در مسابقه مجازی قرآن این نهاد، گفت: در مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی و فرهنگیان لرستان که فردا، 19 خرداد در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، از منتخبان این برنامه‌های مجازی قرآن تجلیل خواهد شد.

اجرای 9 مسابقه مجازی قرآن در آموزش و پرورش لرستان / 100 هزار نفر شرکت کردنداحسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از اجرای 9 عنوان مسابقه مجازی قرآن در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیل شدن فعالیت‌ها و برنامه‌های حضوری، آموزش و پرورش لرستان اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآن در بستر فضای مجازی کرد که در این راستا از اول سال‌ تحصیلی جاری تاکنون، 9 مسابقه قرآنی با عناوین مختلف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برگزار شد، افزود: از جمله این مسابقات قرانی می‌توان به حفظ جزء 30 قرآن، کوثر جاودان، خانه بهشتی، رمضان با قرآن، جاماندگان اربعین اشاره کرد.

پیرداده‌بیرانوند با اشاره به مشارکت صد هزار دانش‎آموز و فرهنگی لرستان در این مسابقات مجازی قرآن، اضافه کرد: در برنامه قرانی کوثر جاودان 15 هزار شرکت‌کننده داشتیم.

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی و فرهنگیان لرستان که فردا، 19 خرداد در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، از منتخبان این برنامه‌های مجازی قرآن تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha