اعلام برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) در شیراز
کد خبر: 3975491
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

اعلام برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره) در شیراز

در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام(ره)، ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شیراز برنامه‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، علی عسگر جمشیدی، رئیس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شیراز امروز، 13 خردادماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزده خرداد گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ویژه برنامه‌های این ایام در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در تشریح برنامه‌های این ایام تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز پنج‌شنبه، ۱۳ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و با حضور ادیانی مسئول عقیدتی و سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اضافه کرد: آئین ویژه گرامیداشت قیام پانزده خرداد نیز در روز شنبه، ۱۵ خردادماه بعد از نماز مغرب وعشاء در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و با سخنرانی آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز بر پا خواهد شد.

جمشیدی به تبلیغات و فضاسازی محیطی، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، اتخاذ تدابیر امنیتی و ترافیکی و انتشار تیزرهای اختصاصی این ایام به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی در این دو مناسبت اشاره کرد.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری این برنامه‌ها افزود: تمامی نهادهای مرتبط از قبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه فجر، شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما نیز در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها تعامل و نقش‌آفرینی خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha