توزیع 150 سبد غذایی در بین بیماران نیازمند همدانی
کد خبر: 3974452
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
در آستانه میلاد امام رضا(ع)؛

توزیع 150 سبد غذایی در بین بیماران نیازمند همدانی

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان بیان کرد: به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) و در آستانه دهه کرامت 150 بسته حمایتی در میان بیماران نیازمند تحت پوشش مجمع خیرین توزیع خواهد شد.

توزیع 150 سبد غذایی در بین بیماران نیازمند همدانیحمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) و در آستانه دهه کرامت 150 بسته حمایتی در میان بیماران نیازمند تحت پوشش مجمع خیرین توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سبد پانزدهمین مرحله توزیع سبد حمایتی پس از شیوع بیماری کرونا در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مجمع خیرین است، افزود: در مجموع 52 میلیون و 500 هزار تومان برای تهیه این سبدها هزینه شده است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان بیان کرد: هر سبد حمایتی شامل بیش از 10 قلم است که 350 هزار تومان برای تهیه آن‌ها هزینه شده است، برنج ایرانی، گوشت گوسفندی، روغن مایع، رب، ماکارونی، خرما، پنیر، ماسک و مایع ظرف‌شویی در این سبد حمایتی جای می‌گیرد.

شاکری با تأکید بر اینکه همه مبالغ هزینه شده از طرف خیرین پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا و شرایط اقتصادی حاکم، مجمع خیرین سلامت با ارائه این بسته‌های حمایتی به خانواده‌های نیازمند دارای بیمار، درصدد کاهش غم و اندوه آنان و بهتر شدن وضعیت معیشتی برآمده است.

وی در پایان تصریح کرد: تهیه و توزیع سبد مواد غذایی و غذای گرم در بین خانواده‌های بیماران نیازمند دارای سوءتغذیه در قالب طرح طعم مهربانی از سال 95 انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha