برگزاری اولین جلسه آموزش مشاغل خانگی در اردبیل
کد خبر: 3964824
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

برگزاری اولین جلسه آموزش مشاغل خانگی در اردبیل

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی اردبیل، اولین جلسه آموزش تخصصی چرم‌دوزی به‌صورت مجازی برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه آموزش مشاغل خانگی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل، ۲۶ فروردین‌ماه، گفت: در حال حاضر به‌دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور و وضعیت قرمز استان، امکان برگزاری حضوری دوره‌های آموزشی وجود ندارد و به همین خاطر اولین جلسه دوره آموزش تخصصی چرم‌دوزی برای متقاضیان این رشته، در بستر سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.

وی از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی تا اطلاع ثانوی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های سامانه امجد، فراگیران دوره چرم‌دوزی، به‌صورت تصویری با آموزش‌های مورد نظر آشنا شدند.

کوی با بیان اینکه تا بهتر شدن شرایط کرونایی استان از آموزش مجازی برای پیشبرد اهداف دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استفاده خواهد شد، ادامه داد: در این شیوه آموزشی، مدرس مربوطه و متقاضیان در یک زمان مشخص وارد سامانه شده و در یک فضای مجازی با یکدیگردر تعامل قرار می‌گیرند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل، دسترسی آسان، امکان حضور طیف بیشتری از فراگیران، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کلاس و امکان آموزش در منازل را از مزیت‌های آموزش مجازی برشمرد.

انتهای پیام
captcha