ضرورت مشارکت مسئولان و جوانان در مسیر تحقق شعار سال
کد خبر: 3961637
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

ضرورت مشارکت مسئولان و جوانان در مسیر تحقق شعار سال

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت جمعی در تحقق نامگذاری سال از دیگر موضوعاتی بوده که جوانان می‌توانند در این مسیر کمک حال مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشند.

ارسالی امروز| ضرورت مشارکت مسئولان و جوانان در مسیر تحقق شعار سالبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، روز گذشته ۸ فروردین ماه، در نشستی با جوانان، اظهار کرد: مدیران باید با جوانان نشست‌های هم‌افزایی و تشریک مساعی برگزار کنند. همچنین از فعال نبودن برخی ستادهای شهرستانی ساماندهی جوانان باید انتقاد کرد. 

وی افزود: فرمانداران موظف هستند با برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان نسبت به اجرای طرح‌های کاربردی برای تسهیل در امور جوانان اقدام کنند.

شهریاری تصریح کرد: سال گذشته با وجود سختی‌های فراوان به‌ویژه بواسطه تحریم‌های دشمن، اقدامات خوبی در بحث شتاب بخشی به روند توسعه استان انجام گرفت.

وی ادامه: دولت تدبیر و امید با وجود کاهش شدید درآمدهای نفتی اما با افتتاح پروژه‌های متعدد و فاخر و نیز تأمین کالاهای اساسی اهتمام ویژه‌ای در خنثی سازی توطئه‌های دشمن داشت.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: در مقابله با کرونا سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه سمن‌های جوانان نقش قابل تقدیری داشتند و دشمن با همه قوا درصدد پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است و همه باید نسبت به امیدآفرینی مشارکت جدی داشته باشند.

وی گفت: مشارکت جمعی در تحقق نامگذاری سال از دیگر موضوعاتی بوده که جوانان می‌توانند در این مسیر کمک حال مدیران و دستگاه‌های اجرایی باشند.

گفتنی است، در این جلسه با دستور استاندار آذربایجان‌غربی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی خانه جوانان تخصیص یافت و برگزاری جشنواره جوان توانمند، شناسه حقوقی سازمان‌های مردم نهاد، ضرورت بازنگری در مصوبات ستاد ساماندهی جوانان، بیمه سازمان‌های مردم نهاد، وام ازدواج و تعاونی‌های جوانان از جمله موضوعاتی بودند که در این جلسه مطرح و نسبت به بررسی آن‌ها از سوی استاندار دستورات لازم به مدیران مربوطه صادر شد.

انتهای پیام
captcha