تمام نهادها و دستگاه‌ها باید در مسیر تولید گام بردارند
کد خبر: 3961396
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

تمام نهادها و دستگاه‌ها باید در مسیر تولید گام بردارند

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی تمام نهادها را ملزم به پشتیبانی و همکاری در راستای تولید داخل برشمرد و افزود: در مسیر تولید تنها دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم به پشتیبانی و همکاری نیستند، بلکه تمام نهادها و دستگاه‌ها باید در مسیر تولید گام بردارند.

غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان به مناسبت نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم  و اثربخش در اقتدار ایران اسلامی، پیشرفت در عرصه اقتصادی است.

وی تمام نهادها را ملزم به پشتیبانی و همکاری در راستای تولید داخل برشمرد و افزود: در مسیر تولید، تنها دستگاه‌های اجرایی مرتبط ملزم به پشتیبانی و همکاری نیستند، بلکه تمام نهادها و دستگاه‌ها باید در این مسیر گام بردارند.

منتظری با بیان اینکه اگر تولید داخلی تقویت شود، نرخ بیکاری کاهش یافته و سرمایه‌گذاری و سطح رفاه جامعه افزایش می‌یابد، گفت: امسال باید هم پشتیبانی از تولید صورت بپذیرد و هم باید موانع پیش روی تولید برداشته شود تا شاهد تقویت تولید و پیشرفت در اقتصاد باشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس مسئولیت دینی و ملی برای تحول در عرصه‌های مختلف برای ساختن ایران قوی و مقتدر لازم است، افزود: برای دستیابی به این هدف، نیازمند روحیه جهادی و عزم ملی هستیم و باید با افزایش بهره‌وری در راستای تحقق شعار سال، گام‌های موثر برداشته شود.

انتهای پیام
captcha