مسئولان باید به توانایی جوانان اعتماد و توجه کنند
کد خبر: 3961250
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

مسئولان باید به توانایی جوانان اعتماد و توجه کنند

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید در جامعه به جوانان اهمیت داده و به آن‌ها اعتماد کنند و جوانان باید قدر این ایام از عمر خود را دانسته و به بطالت و غفلت نگذرانند.

ارسالی امروز| مسئولان باید به توانایی جوانان اعتماد و توجه کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ششم فروردین ماه، در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: ایام میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بود که ضمن تبریک این روز، مسئولان باید در جامعه به جوانان اهمیت داده و به آن‌ها اعتماد کنند. 

وی افزود: خانواده‌ها باید به شخصیت جوان احترام گذاشته و جوانان باید قدر این ایام از عمر خود را دانسته و به بطالت و غفلت نگذرانند.

امام جمعه ارومیه، بیان کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بوده که در این روز اکثریت به نظام جمهوری اسلامی رای آری داده که نشان می‌دهد مردم ایران در سرنوشت خود سهیم و به اسلام علاقه دارند. 

وی ادامه داد: تمام مسئولین و آحاد جامعه وظیفه دارند به فرامین مقام معظم رهبری در پیام تبریک در لحظه سال تحویل و سخنرانی بعد از آن توجه کرده و به آن‌ها عمل کنند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، تصریح کرد: شعار سال ۱۳۹۹ جهش تولید بود و امسال نیز به تولید، پشتیبانی و رفع موانع نامگذاری شده که تکلیف و وظایف مردم و مسئولین کاملا مشخص شده است، سال گذشته تشکیل کمیته‌‌ای برای جهش تولید در استان پیشنهاد شده بود و امسال نیز مسئولین کمیته جهادی برای بومی سازی و نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل و در آن به‌صورت جدی و با تمام توان عمل کرده و به مردم گزارش ارائه دهند.

وی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مسئله مهمی برای کشور و مردم است زیرا مردم بعد از رهبری دومین مقام عالی مدیریتی کشور را انتخاب خواهند کرد که امر بسیار مهم و خطیری بوده که باید با آگاهی و عدم اعتماد و توجه به توطئه‌های دشمن در این زمینه با حضور گسترده شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، اظهار کرد: مردم باید فردی با ایمان، معتقد و امیدوار به آینده روشن، مدیر و مدبر، معتقد به توانایی جوانان و سیاستمدار را انتخاب کرده و سرنوشت خود را با دستان خود تعیین کنند. 

انتهای پیام
captcha