برگزاری کارگاه آموزشی «مشاغل خانگی با نگاه نو» در اردبیل
کد خبر: 3960023
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

برگزاری کارگاه آموزشی «مشاغل خانگی با نگاه نو» در اردبیل

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری «کارگاه مشاغل خانگی با نگاه نو» در اردبیل در راستای تحقق اهداف تعیین شده طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی «مشاغل خانگی با نگاه نو» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۵ اسفندماه گفت: این کارگاه با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در راستای تحقق اهداف تعیین شده طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به همت جهاددانشگاهی و با حضور متقاضیان کسب و کار‌های خانگی به‌صورت مجازی یکشنبه ۲۴ اسفندماه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی، شاهرخ شهابی، مدرس حوزه کارآفرینی وکسب وکار به تبیین رابطه با خلاقیت در کسب و کار، خلق ثروت از شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر تولیدات خانگی، نگاهی نو به مشاغل خانگی و مزیت‌های بهره‌گیری از فضای فیزیکی خانه، گام به گام راه اندازی کسب و کار اینترنتی با ارائه‌ی نمونه رایگان، شیوه‌های تبلیغ متناسب با مشاغل خانگی با تشکیل شبکه‌های کارآفرینی پرداخت.

کوهی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در خارج از وقت اداری و زمان حضور شرکت کنندگان درکانون گرم خانواده برگزار شد که به‌عنوان یک تجربه موفق مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت و بازخورد‌های مثبتی به دنبال داشت.

انتهای پیام
captcha