ارائه آموزش‌های تخصصی قرائت و حفظ از سوی مؤسسه نوید رضوان نور
کد خبر: 3959860
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

ارائه آموزش‌های تخصصی قرائت و حفظ از سوی مؤسسه نوید رضوان نور

مدیرعامل مؤسسه قرآنی نوید رضوان نور از ارائه آموزش‌های تخصصی قرائت و حفظ از سوی این مؤسسه به قرآن‌آموزان خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت مجیدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نوید رضوان نور در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: از زمانی که بیماری کرونا شایع شد، فضای آموزش را غیر حضوری کردیم و الان به صورت تخصصی در بحث قرائت و حفظ کار می‌کنیم.

وی با اشاره به مقطع سنی تحت پوشش مؤسسه، بیان کرد: سنین بین 10 تا 15 سال را تحت پوشش داریم و خانواده‌هایی هستند که با مشارکت آموزش و پرورش جذب مؤسسه شده‌اند و در حوزه قرائت و حفظ قرآن فعالیت می‌کنند. فضایی که داریم الان غیرحضوری است، ولی برای پرسش و پاسخ و برای بهره‌مندی از درس استاد، تقسیم‌بندی کرده‌ایم که به‌صورت فردی، روزانه یک تا سه نفر بیایند و در محیط مؤسسه از استاد درس بگیرند و بعد به منازلشان بروند و تکرار و تمرین کنند.

مجیدی با اشاره به بحث اشتغال‌زایی برای مخاطبان مؤسسه، گفت: در ایامی که توانستیم از فرصت به وجود آمده جهت اشتغال خانواده در بحث آماده‌سازی محصول زعفران استفاده کردیم که فقط یکی دو ماه بود و به این وسیله بخشی از نیازهای مؤسسه و بخشی از شهریه قرآن‌آموزان را جبران کردیم تا هم به نفع مؤسسه و هم به نفع مردم باشد. در حال حاضر با توجه به وضعیت کرونا و با توجه به زمینه‌ای که فراهم نیست هنوز بستری را برای اشتغال فراهم نکرده‌ایم. 

یادآور می‌شود، این مؤسسه پنج شعبه در حاشیه شهر مشهد دارد که به دلیل شیوع کرونا، دو شعبه آن تعطیل شده و سه شعبه دیگر نیز به‌صورت پاره‌وقت فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha