بزرگداشت كاتب بزرگ قرآن در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3956591
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

بزرگداشت كاتب بزرگ قرآن در شیراز برگزار می‌شود

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت كاتب بزرگ قرآن عصر حاضر در 19 اردیبهشت‌ماه سال 1400 و همزمان با ایام بهار قرآن خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر مهدی‌یار، رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس امروز، 10 اسفندماه در دیدار با استاد محمد نعمتی، كاتب بزرگ قرآن در عصر حاضر، از انجام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم پاسداشت استاد نعمتی در روز 19 اردیبهشت‌ماه 1400 مصادف با 16 رمضان سال قمری جاری خبر داد و گفت: این كار را به‌همت آستان قدس رضوی در استان فارس انجام خواهیم داد ولی در اجرای این برنامه نهادهای مختلفی نظیر بسیج هنرمندان هم می‌توانند مشاركت كند.

امیر جاهدی، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس هم در این دیدار با یادآوری آیات قرآن كریم، اقدامات استاد نعمتی را كاری بزرگ و فاخر برای جهان اسلام برشمرد و گفت: باید تلاش كنیم تا فعالیت‌های فرهنگی را در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) انجام دهیم و در این راستا باید از ظرفیت اساتیدی چون استاد نعمتی بهره بگیریم.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق عنوان پایتخت قرآنی كشور در شیراز شد و گفت: قطعاً كار برای قرآن در زندگی بركت می‌آورد و همان‌طور كه رهبر معظم انقلاب هم فرمودند راه برون رفت از مشكلات امروزی و تقابل با دنیای استكبار، تمسك به قرآن است.

مجید میكائیلی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس هم گفت: به سهم خود از آثار ارزشمند استاد نعمتی حمایت می‌كنیم و تلاش می‌كنیم تا با رویكرد تولید محوری و آموزش محوری از حضور استاد نعمتی در كارگاه‌های مختلف استفاده كنیم.

وی با تأكید بر اینكه قطعاً در برگزاری مراسم بزرگداشت استاد نعمتی مشاركت خواهیم كرد، گفت: تلاش می‌كنیم تا با همه ظرفیت‌هایی كه در اختیار داریم گام‌های مؤثری برای تحقق عنوان قطب فرهنگی و قرآنی كشور را برداریم.

انتهای پیام
captcha