پنج عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی برگزیده استان اردبیل شد
کد خبر: 3954545
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

پنج عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی برگزیده استان اردبیل شد

در اختتامیه سومین دوره کتاب سال استان اردبیل، ۵ عنوان کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی برگزیده شد.

پنج عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی برگزیده استان اردبیل شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۸ بهمن ماه گفت: مطابق اعلام برگزارکنندگان این جشنواره، تعداد ۶۰۰ اثر به دبیرخانه کتاب سال استان رسیده بود که از این بین تعدادی به عنوان آثار برتر در حوزه‌های تاریخ، ادبیات، فنی مهندسی، کشاورزی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان معرفی شد.

اوچی اردبیلی اظهار کرد: کتاب‌های جهاددانشگاهی استان اردبیل در دو حوزه کشاورزی و فنی مهندسی حائز امتیاز برتر شده است که با حضور مسئولان استانی از پدیدآورندگان تجلیل شد.

وی تصریح کرد: در حوزه فنی مهندسی دو عنوان کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان کتاب سال استان معرفی شد.

اوچی ادامه داد: کتاب بارگذاری ساختمان تالیف دکتر ناصرالدین‌شاهبازی و سعید مرتضوی و کتاب مدلسازی و طراحی بهینه سازی ساختمان‌ها تالیف دکتر هادی غائبی، مهندس جواد جنت خواه و هاله کریم مسلک به عنوان کتاب‌های برتر حوزه فنی و مهندسی انتخاب شدند.

وی با اشاره به انتخاب سه عنوان کتاب در حوزه کشاورزی گفت: در این حوزه ۳ عنوان کتاب تکنولوژی فرآورده‌های غلات تکمیلی تالیف دکتر سارا موحد، اعجاز‌های علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم تألیف دکتر تقی قاسمی خادمی و دکتر مجدزاده و گیاهان صنعتی تالیف دکتر افشار آزادبخت و دکتر ایوب فصاحتی در این بخش به عنوان برتر معرفی شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل خاطر نشان کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با دارا بودن ساختار شورای علمی، بررسی کتاب و داوری تخصصی از پذیرش و چاپ کتاب‌های دانشگاهی و آموزشی استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ عنوان کتاب در این انتشارات چاپ و وارد بازار نشر شده است، اذعان کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل همچنین در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه آموزش‌های مرتبط و برگزاری مسابقات کتابخوانی نیز برنامه‌های مناسبی را در دست اجرا دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از صاحبان کتاب‌های دانشگاهی به ویژه پژوهشگران، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی برای چاپ کتاب‌های علمی و آموزشی دعوت به همکاری نمود.

انتهای پیام
captcha