ضرورت احیای نقش مساجد در كاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3952924
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

ضرورت احیای نقش مساجد در كاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی جهرم بر نقش مساجد در ارتقای امنیت محلات و حل مشكلات شهروندان تأكید كرد و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را یکی از کارکردهای مهم مسجدی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی جهرم امروز، 20 بهمن‌ماه در جمع نمازگزاران مسجد امام موسی كاظم(ع) این شهرستان در راستای آگاه‌سازی عمومی مردم از آسیب‌های اجتماعی و ارائه هشدارهای انتظامی مطالبی را بیان و به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد.

وی بیان كرد: شکل‌گیری امنیت در جامعه محصول تلاش پلیس و همکاری تمامی آحاد مردم است و اگر این تعامل دوسویه وجود نداشته باشد، امنیت شکل نمی‌گیرد.

رزمجویی بر نقش مساجد در ارتقای امنیت محلات و حل مشكلات شهروندان تأكید كرد و گفت: تقویت ارتباط و تعامل با این مرکز و نهاد مؤثر اجتماعی در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی جهرم، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را یکی از کارکردهای مهم مسجدی دانست که امام جماعت و دیگر دست‌اندرکاران آن می‌توانند با حضوری هدفمند و جهادی به آن جامه عمل بپوشند.

وی با اشاره به نقش آحاد جامعه و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در کاهش جرائم تأكید کرد: پلیس برای توفیق و دستیابی به اهداف خود در کسب نتایج بهتر، نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها هست؛ چرا که اقدامات آن‌ها نیز نقش مؤثری در پیشگیری و مقابله با جرائم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد خاص، آن را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام
captcha