برنامه‌های فکرسازی در آستان رضوی؛ مروج مکتب ناب اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 3950806
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

برنامه‌های فکرسازی در آستان رضوی؛ مروج مکتب ناب اهل‌بیت(ع)

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به اینکه ولایی زیستن انسان‌ها به‌معنای واقعی و ولایی زندگی کردن است، گفت: برنامه‌های عمیق فکرسازی و جهت‌دهی در آستان قدس رضوی و درون این مجموعه، مروج مکتب ناب اهل بیت بوده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در آیین معارفه دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه حرکات مفیدی در آستان قدس رضوی و در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است، اظهار کرد: این آستان پر از برکات و نورانیت بوده و طبیعتاً این خدمات در زمان‌های مختلف تفاوت داشته است.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی و دهه فجر، اقدامات مؤثری از آستان قدس رضوی ایجاد شده است، افزود: این عرصه برای آستان قدس مهیا شد تا حاکمیت رضوی بتواند خود را نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هدف دهه فجر پیاده‌سازی اهداف نورانی امامت بوده است تا به برکت معارف اهل بیت دل‌ها از غبار پاک شود و شرک و استکبارزدایی از جامعه رخت بربندد.

نکونام با اشاره به اینکه ولایی زیستن انسان‌ها به‌معنای، واقعی و ولایی زندگی کردن است، ادامه داد: برنامه‌های عمیق فکرسازی و جهت‌دهی در آستان قدس رضوی و درون این مجموعه، مروج مکتب ناب اهل‌بیت بوده است.

وی یکی از کاربردهای نظام و حکومت اسلامی را آستان قدس رضوی دانست و یادآور شد: هر انسان با هر توانمندی باید وارد میدان شده و آن استعدادها را در خدمت محبان اهل‌بیت(ع) ارائه دهد و بدین وسیله این آستان در هر محله راه پیدا خواهد کرد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حجت‌پناه، دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امیدوار هستیم که سیستم دبیرخانه شهرستان‌ها شکل گرفته و گزینش‌ها به شهرستان‌ها محول شود، چرا که حجم خدمات بالا بوده  که ظرفیت هر شهرستان باید تقویت شود.

انتهای پیام
captcha