رقابت 5 بانوی همدانی در مسابقات سراسری قرآن جامعه کار و تلاش
کد خبر: 3950774
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

رقابت 5 بانوی همدانی در مسابقات سراسری قرآن جامعه کار و تلاش

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه کار و تلاش با رقابت بانوان همدانی فردا، 13 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

رقابت 5 بانوی همدانی در مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه کار و تلاشاحمد توانا، معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات یکی از فعالیت‌های دینی است که به‌منظور ارتقا و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آن‌ها نسبت به مفاهیم نورانی قرآن و ایجاد رقابت سالم برگزار می‌شود.

وی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه جامعه کار و تلاش با عنوان یادواره شهید سلیمانی و شهدای سلامت در حال برگزاری است که این مسابقات به تفکیک استان‌ها در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

توانا با اشاره به اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه کار و تلاش از 21 دی‌ماه آغاز و تا 15 بهمن‌ماه جاری ادامه دارد، یادآور شد: مسابقات راه‌یافتگان همدانی به این دوره از مسابقات در بخش آقایان با حضور مجید شمخانی در رشته ترتیل، مهدی برنده در رشته حفظ کل، مسعود داوودی همراز، سجاد قره‌باغی و پوریا دلبری در رشته مفاهیم یکم بهمن‌ماه برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: در بخش بانوان نیز افسانه رضایی‌تبار در رشته تحقیق، صغری نورمرادی در رشته ترتیل، فاطمه شاه‌حسینی در رشته حفظ کل و فاطمه مددی در رشته حفظ 20 جزء و محبوبه شاه‌حسینی در رشته حفظ 10 جزء فردا، 13 بهمن‌ماه به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha