اهدای 120 بسته معیشتی آستان رضوی به اهالی روستای «ینگ» خوشاب
کد خبر: 3946661
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

اهدای 120 بسته معیشتی آستان رضوی به اهالی روستای «ینگ» خوشاب

در سفر خادمان آستان قدس رضوی به روستای «ینگ» از توابع شهرستان خوشاب، تعداد 120 خانوار این روستا، بسته معیشتی دریافت کردند و حدود 40 نفر از آنان به زودی به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند.

سفر پر برکت خادمان و مسئولان آستان قدس به روستای محروم خوشاب

در آستانه سالگرد شهادت حضرت زهرا(س)، شامگاه 20 دی‌، جمعی از خادمان آستان قدس رضوی، با حضور در روستای «ینگ» در شهرستان خوشاب، به اهالی نیازمند این روستا، 120 بسته معیشتی اهدا کردند و حدود 40 نفر از آنان به زودی به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار و آستان قدس رضوی 700 بسته معیشتی به ارزش هرکدام حدود 450 هزار تومان و در مجموع به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال تهیه شد که در اولین روز از آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی 120 بسته از آنها، در روستای «ینگ» با حضور مسئولان شهرستان و خادمان حرم رضوی در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی در ایام فاطمه روضه‎خوانی نیز انجام خواهد شد، افزود: اولین بسته معیشتی در این مراسم تقدیم به یک خانواده شهید شد.

خرید لوازم گرمایی و دریافت مجوز سفر زائر اولی‌ها

در ادامه جواد سلطان‌آبادی، نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان خوشاب بیان کرد: با حضور مسئولان آستان قدس رضوی به جز اهدای بسته‌های معیشتی، مصوب شد حدود 40 نفر از اهالی این روستای 120 خانواری که بیش از 3 سال است توفیق زیارت امام رضا(ع) نصیب آنان نشده و یا زائر اولی هستند، با هزینه آستان قدس رضوی به زیارت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت(ع) اعزام شوند.

وی اضافه کرد: به غیر از بسته‌های توزیع شده در این روز، قرار است، برای حدود 400 خانواده دیگر که لیست نیازمندان آنها از روستاهای مختلف شهرستان خوشاب جمع‌آوری شده، برای آستان قدس رضوی ارسال و بسته معیشتی اهدا شود.

سلطان‌آبادی با اشاره به ساخت و تکمیل خانه یکی از نیازمندان روستای «ینگ» از سوی گروه‌های جهادی بسیج و خادمیاران رضوی، تصریح کرد: با کمک مسئولان آستان قدس رضوی در این سفر پربرکت مبلغ 50 میلیون ریال برای خرید بخاری و آبگرمکن برای کمک به این خانواده نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha