فراخوان طرح «آیه‌های شهادت» در اردکان منتشر شد
کد خبر: 3946462
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

فراخوان طرح «آیه‌های شهادت» در اردکان منتشر شد

فراخوان مسابقه قرائت آیات با عنوان «آیه‌های شهادت» ویژه نوجوانان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان منتشر شد.

فراخوان طرح «آیه‌های شهادت» در اردکان منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، فراخوان مسابقه قرائت آیات با عنوان «آیه‌های شهادت» از سوی کمیته قرآنی ستاد دهه فجر شهرستان اردکان که با همکاری کنگره سرداران و شهدای شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج اردکان برگزار می‌شود، منتشر شد.

در این فراخوان آمده است: عموم همشهریان عزیز می‌توانند آیات قرآنی با موضوع شهادت را به‌صورت ترتیل یا تحقیق (صوت و لحن) قرائت کرده و با گوشی موبایل خود ضبط و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

آثار ارسالی در کانال خانواده قرآنی شهرستان اردکان در فضای مجازی به آدرس https://eitaa.com/qoranardakan منتشر خواهد شد و به 22 نفر برنده 22 جایزه نقدی، نفرات ممتاز 500 هزار تومان و نفرات برتر 200 هزار تومان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از 28 دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تا 20 بهمن ماه سال جاری، فایل فیلم و صوت خود را در پیام‌رسان ایتا به آی‌دی @mobinardakan ارسال کنند.

مقاطع سنی که می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افراد زیر 15 سال و بالای 15 سال در دو گروه بانوان و آقایان که باید فیلم و صوت ارسالی در 1 تا 3 دقیقه با کیفیت مناسب و ترجیحاً افقی را ضبط و ارسال کنند، فیلم‌های ارسالی مربوط به بانوان بالای 9 سال منتشر نمی‌شود.

در ادامه این فراخوان به نمونه‌ای از آیات مربوط به شهدا در قرآن کریم اشاره شده است که شامل، سوره محمد(ص) آیات 5 ،4 و 6، سوره توبه آیه 111، احزاب آیه 23، سوره صف آیه 11، سوره آل‌عمران آیه 171، سوره آل‌عمران آیه 170، سوره حج آیه 58، سوره آل‌عمران آیه 169 و دیگر آیه‌های مرتبط با موضوع شهادت در قرآن کریم ... است.

انتهای پیام
captcha