بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی در شوط
کد خبر: 3944377
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی در شوط

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۱۰ طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسالی| بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی در شوطسرهنگ احمد رمضانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ طرح اقتصاد و مقاومتی و محرومیت‌زدایی هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: طرح‌هایی همچون پرورش قارچ خوراکی، راه‌اندازی کارگاه تولید ظروف یک‌بارمصرف کاغذی، ایجاد کارگاه‌های قالی‌بافی، و کشت گلخانه‌ای به بهره‌برداری ازجمله عناوین بخش اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه در تشریح طرح‌های محرمیت زدایی در این شهرستان نیز گفت: احداث مساجد روستایی، راه ارتباطی «روستای صمد یوردی»، اصلاح شبکه آب‌رسانی به روستای «کش آرخی» و بهره‌برداری از یک باب خانه عالم عناوین این طرح‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط اعتبار هزینه صرف شده برای اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها را بیش از هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۱۲ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی در ادامه طرح محرومیت‌زدایی را ازجمله اقدامات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: برای کمک به نیازمندان در سطح شهرستان این اقدامات اجراشده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha