رفع مشكل مسكن و اشتغال ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولان است
کد خبر: 3943745
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

رفع مشكل مسكن و اشتغال ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولان است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس رفع مشكل مسكن و اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهدا را نیازمند عزم جدی مسئولان دانست و گفت: در این راستا، تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد شهید و استانداری فارس به امضا رسیده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 7 دی‌ماه در نشست پیگیری مسكن و اشتغال ایثارگران شیراز به امضای تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری فارس در خصوص تأمین ۱۰ هزار مسکن و ۱۲ هزار شغل برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اشاره كرد و گفت: پیگیری مسکن و اشتغال ایثارگران، عزم جدی مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: در حوزه‌های مسکن و اشتغال، حدود نیمی از مصوبات متعلق به شهرستان شیراز است، به‌طوری که باید حدود پنج هزار مسکن و شش هزار شغل برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران واجد شرایط شیراز تأمین شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پایان یادآور شد: مصوبات تفاهم‌نامه ذكر شده تاکنون در جلساتی با حضور مسئولان استانی پیگیری شده است.

محمدرضا امیری، فرماندار شیراز نیز در این نشست گفت: به یاری خدا تأمین پنج هزار مسکن و شش هزار شغل برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران واجد شرایط شیراز تا پایان سال آینده محقق می‌شود و عملیات اجرایی مسکن ایثارگران این شهرستان در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha