اجرای طرح «هم‌نفس» در البرز
کد خبر: 3943626
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

اجرای طرح «هم‌نفس» در البرز

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی البرز از اجرای طرح هم‌نفس با محوریت قرارگاه سردار سلیمانی در استان خبر داد و گفت: در این قرارگاه برنامه‌های ویژه‌ای با سرفصل‌های مختلف با هشتگ به «یاد حاج قاسم» اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «هم‌نفس» در البرز

اعظم فرهادکیائی، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی البرز، هفتم دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه قرارگاه سردار سلیمانی از 30 آذرماه تا 13 دی‌ماه در البرز شکل گرفته است، افزود: در این قرارگاه برنامه‌های ویژه‌ای با سرفصل‌های مختلف با هشتگ به «یاد حاج قاسم» اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پویش هم‌نفس در این استان گفت: یکی از برنامه‌های این قرارگاه اجرای پویش هم‌نفس با شعار بانوان طلایه‌داران مبارزه در عرصه کرونا بود که یکم دی ماه در البرز برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: در این پویش نشست‌ها و وبینارهای سبک زندگی ایرانی- اسلامی از ساعت 9 صبح تا ساعت 20 با موضوعاتی چون سبک زندگی و عصر کرونا، وظایف زنان در خانواده، تربیت فرزند، سبک زندگی و فضای مجازی و سبک زندگی و الگوبرداری از زندگی حضرت زینب(س) برگزار شد.

فرهادکیائی تصریح کرد: ارائه مشاوره رایگان تلفنی در حوزه سلامت، حقوقی و خانواده از دیگر محورهای اجرای طرح بود که با اجرای آن یک مشاور به صورت مستقر پاسخگوی سؤالات مخاطبان بود و همچنین در ادارات تبلیغات شهرستان‌های البرز نیز مشاورهایی مستقر شدند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای کردند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی البرز در ادامه صحبت‌هایش به ارائه خدمات جهادی از سوی بانوان البرزی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح هم‌نفس بانوان با انجام خدمات جهادی از قبیل دوخت ماسک، گان و توزیع داروی امام کاظم(ع) در مسیر قطع زنجیره کرونا گام برداشتند.

وی در پایان با تأکید براینکه برای انجام خدمات جهادی از طریق فضای مجازی آموزش‌های لازم به بانوان داده شده است، افزود: با اجرای این طرح هرکس به میزان توانمندی و مهارت‌هایی که دارد وارد میدان مبارزه با کرونا می‌شود.

انتهای پیام
captcha