انقلاب اسلامی نهضتی برای بازگشت به فطرت پاک انسانی است
کد خبر: 3943343
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

انقلاب اسلامی نهضتی برای بازگشت به فطرت پاک انسانی است

امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی نهضتی برای آشتی دادن انسان‌ها با خداوند و بازگشت به فطرت پاک انسانی بوده و با اتکال به احکام الهی توانسته که بر تمام دنیاپرستان و دشمنان غلبه کند.

انقلاب اسلامی نهضتی برای بازگشت به فطرت پاک انسانی است

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز ششم دی، در نشست تشکیل ستاد بزرگداشت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این نهضت شکوهمند با سرعتی فراتر از تصور بشریت و به ویژه دشمنان مسیر ترقی و اقتدار را طی می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نهضتی برای آشتی دادن انسان‌ها با خداوند و بازگشت به فطرت پاک انسانی بوده و با اتکال به احکام الهی توانسته که بر همه دنیاپرستان و دشمنان غلبه کند، افزود: انقلاب اسلامی موجب عزتمندی ملت ایران شد چون این حرکت عظیم یک تحول بنیادین در دنیا بود که امروز شاهد عاجز شدن نظام استکبار در برابر این نهضت الهی هستیم.

امام جمعه ایلام دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران عنوان و تأکید کرد: ضرورت دارد ارمغان و دستاوردهای این نهضت شکوهمند برای مردم به ویژه نسل نوپای جامعه چه مادی و چه معنوی به روشنی تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا، گفت: باید با برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و اجرای آیین‌های  ویژه با توجه به شرایط موجود کرونایی،  چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به نحو شایسته مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان متشکل از کارگروه‌های تخصصی است، گفت: این ستاد با تشکیل ۲۱ کارگروه در جهت بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha