تقویت معنویت مهم‌ترین مؤلفه برای تداوم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3943253
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

تقویت معنویت مهم‌ترین مؤلفه برای تداوم انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با تاکید بر تقویت مؤلفه معنویت برای تداوم انقلاب اسلامی، گفت: عامل اصلی سقوط و انحطاط انقلاب‌ها، کمرنگ شدن معنویت است.

تقویت معنویت مهم ترین مؤلفه برای تداوم انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، روز پنج‌شنبه، چهارم دی‌ماه، در افتتاحیه دوره توانمندسازی مربیان سپاه و بسیج با اشاره به شکست دشمن در حمله فیزیکی و ترور شخصیت‌ها، دانشمندان و مجاهدین کشور، حمله فرهنگی را حمله‌ای نامحسوس با رنگ و بوی دنیایی به مطالبات مردم دادن عنوان کرد.

وی اظهار کرد: دشمن در حمله فیزیکی، مردم را از معنویات فاصله انداخته و ذهن آنها را درگیر دنیا و مادیات می‌کند لذا خنثی سازی این حمله جز با تقویت معنویت و دینداری مردم در برابر این جریانات توطئه دشمن، میسّر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام مهدی‌نیا، با تاکید بر سه عنصر اخلاص، روحیه جهادی و بصیرت به عنوان ضامن بقا و بالندگی انقلاب، ضعیف شدن این عناصر در افراد خصوصا خواص جامعه را عامل انحراف در تشخیص و فاصله گرفتن از مسیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: قدرت گرفتن این عناصر در جامعه، موجب شناخت و حرکت درست شده و امت را در مسیر امام و ولایت ثابت قدم کرده و از انحراف باز می دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ادامه بر ضرورت تقویت مساجد به عنوان سنگر اصلی مقابله با تهدیدات دشمن تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تشکیل حلقه‌های صالحین، برپایی مراسمات ادعیه خوانی و اقامه نمازهای جماعت، باید مساجد را رونق بخشیده و حضور جوانان در این مکان مقدس و الهی را پررنگ تر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، با بیان اینکه برنامه‌های دشمن برای نابودی اسلام و مسلمین، هر روز جدی‌تر، شفاف‌تر، دقیق‌تر و ظریف‌تر می‌شود، مقاومت و پیروزی در برابر این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را از اعجاز اسلام خواند.

وی با اشاره به نقش مربیان در برابر حملات فرهنگی دشمن در فضای مجازی و حقیقی بیان کرد: مربیان علاوه بر حضور فعال در فضای مجازی برای رصد و مقابله با تهدیدات دشمن، از فضای حقیقی نیز غفلت نکرده و با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای حضور فعال جوانان در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خنثی سازی توطئه‌های دشمن گام موثری بردارند.

انتهای پیام
captcha