اجرای طرح محله اسلامی در ۱۲۰ محله تهران
کد خبر: 3942271
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سردار ذوالقدر خبر داد؛

اجرای طرح محله اسلامی در ۱۲۰ محله تهران

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تهران گفت: تعداد ۱۲۰ محله اسلامی در سطح نواحی سپاه استان تهران پیش‌بینی و در تعدادی از این محلات نیز فعالیت‌هایی را در حوزه‌هایی مانند پزشکی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی به‌صورت آزمایشی آغاز کردیم.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان بسیج مستضعفین، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران طی سخنانی درباره فعالیت‌های این سپاه در کنترل آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: تعداد ۱۲۰ محله اسلامی در سطح نواحی سپاه استان تهران پیش‌بینی و در تعدادی از این محلات فعالیت‌هایی را به‌صورت آزمایشی آغاز کردیم؛ بدین‌صورت که برای این محلات هیئت‌مدیره و مدیر محله اسلامی تعیین شده تا مطالبات مردم را جمع‌آوری و با دستگاه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و بتوانند نیاز‌های مردم را که ممکن است در زمینه‌های پزشکی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی باشد، مرتفع کنند.

وی افزود: این فعالیت‌ها در راستای تغییر چهره محلات صورت می‌گیرد و در همین راستا خانواده‌های نیازمند نیز شناسایی می‌شوند و مسئولان محله اسلامی تا رفع نیاز این خانواده‌ها، فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند. در همین رابطه دو کتاب به نام «محله اسلامی» تألیف و مقالات متعددی نیز جمع‌آوری شده است.

ذوالقدر اظهار کرد: امیدواریم که در سایر نقاط کشور نیز بخش‌هایی از این طرح مانند مبارزه با اعتیاد و استعمال مواد مخدر، مشاوره‌های خانوادگی و جلوگیری از وقوع طلاق را اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha