سوگواره بضعةالرسول در قم آغاز به کار کرد
کد خبر: 3941570
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
به کوشش دفتر آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی؛

سوگواره بضعةالرسول در قم آغاز به کار کرد

دبیر اجرایی سوگواره بضعة‌الرسول گفت: این سوگواره با رویکرد خطبه فدکیه از امرروز در هفت محور آغاز و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام‌ابیها(س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن معنوی، دبیر اجرایی سوگواره بضعةالرسول امروز در نشست خبری سوگواره بضعة‌الرسول که در کتابخانه موسسه دارالزهرا برگزار شد، اظهار کرد: این سوگواره در زمینه خطبه حضرت زهرا(س) در قالب‌های مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی، حفظ، عکاسی، مفهوم‌شناسی، خوشنویسی، پوستر، گرافیک و شعر سرایی به همت دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از ارزیابی آثار، به برگزیدگان این سوگواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. تصریح کرد: این سوگواره از امروز آغاز شده و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام ابیها(س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.

دبیر اجرایی سوگواره بضعة‌الرسول با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی www.soogvareh.ir برای شرکت و دریافت اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان طراحی شده است، گفت: انعکاس معارف فاطمی در فدکیه و در قالب‌های بیان شده می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد آموزه‌های دینی و معنوی داشته باشد.

وی بیان کرد: سوگواره بضعةالرسول یک هدف بلندمدت است و منحصر به ایام کرونایی نیست و به صورت یک برنامه هدفمند در سال‌های آینده نیز فعال خواهد بود.

دبیر اجرایی سوگواره بضعةالرسول ادامه داد: این سوگواره در راستای توجهات آیت‌الله صافی گلپایگانی در کم‌رنگ شدن ایام عزاداری ایام فاطمیه به خاطر شیوع کرونا برنامه‌ریزی شده‌است.

انتهای پیام
captcha