کمک 2 میلیارد تومانی خیرین همدانی برای خرید تجهیزات بیمارستانی
کد خبر: 3940839
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

کمک 2 میلیارد تومانی خیرین همدانی برای خرید تجهیزات بیمارستانی

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان از کمک دو میلیارد و 780 میلیون تومانی خیرین همدانی برای خرید تجهیزات بیمارستانی خبر داد.

کمک 2 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات بیمارستانیحمید شاکر‌ی‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه در حال حاضر خرید دستگاه اکسیژن‌ساز مهم‌ترین نیاز بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها است، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون مجمع خیرین سلامت استان دو میلیارد و 780 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده‌اند.

وی یادآور شد: این تجهیزات شامل خرید دستگاه‌های اکسیژن، ماسک، گان، مواد ضدعفونی‌کننده و سایر دستگاه‌ها و وسایل موردنیاز بیمارستان‌ها بوده است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماران کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان نیاز به دستگاه اکسیژن دارند تا با خود به منزل ببرند، بنابراین نیاز جدی برای خرید دستگاه‌های اکسیژن وجود دارد.

شاکری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده تا خیرین برای خرید دستگاه‌های اکسیژن اقدام کنند، ادامه داد: کمک خیرین سلامت پس از شیوع کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این مجمع یک سازمان مردم‌نهاد است که هیچ بودجه دولتی دریافت نمی‌کند، گفت: خیرین می‌توانند مبالغ مدنظر خود را به شماره کارت 6037991199528096 به نام مجمع خیرین سلامت استان واریز کنند.

انتهای پیام
captcha