طرح‌های كاربردی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه شود
کد خبر: 3940624
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

طرح‌های كاربردی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه شود

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی خواستار انجام اقدامات فرهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب ارائه طرح‌های به‌روز و كاربردی جهت كاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الله فیروزی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی امروز، 22 آذرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان، به جهت اجرای شبانه‌روزی مصوبات ستاد کرونا، به کارکنان انتظامی خدا قوت گفت و به بیان نكاتی در این باره پرداخت.

وی به رویکرد اجتماعی پلیس اشاره کرد و افزود: انجام اقدامات فرهنگی با همکاری سایر نهادها و ادارات مرتبط در جهت آگاه‌سازی اقشار مردم، اقدامی موثر در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است که ضرورت دارد در قالب طرح‌های به روز و کاربردی با قوت ادامه یابد.

فیروزی ضمن تأكید بر استمرار و تداوم تعاملات دو جانبه، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی كلیه كاركنان نیروی انتظامی شهرستان فسا در برقرای و حفظ نظم و امنیت و خدمات رسانی به شهروندان تقدیر كرد.

در ادامه این دیدار محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط این نماینده مجلس در حوزه اشتغال‌زایی و اقتصاد در سطح شهرستان، اظهار کرد: رفع بیکاری و پیگیری مشکلات معیشتی مردم، نقشی اساسی در کاهش میزان وقوع جرایم را دارد.

انتهای پیام
captcha