نقش پویش «نذر دانایی» در كاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3929310
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

نقش پویش «نذر دانایی» در كاهش آسیب‌های اجتماعی

در بخشی از پیام استاندار فارس خطاب به پویش «نذر دانایی» گفت: پویش نذر دانایی، با هدف اهدای کتاب به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌تواند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود شاخص‌های فرهنگی را افزایش داده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

 به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 23 مهرماه خطاب به پویش «نذر دانایی» در آموزش وپرورش استان پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است: «ترویج  و گسترش فرهنگ مطالعه و آگاهی‌بخشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان به‌عنوان یک ضرورت انکارناپذیر مورد تأکید اینجانب است.

 بهره‌مندی از ظرفیت کتاب‌هایی که در ادارات و حتی منازل بدون استفاده مانده است، در مناطق محروم می‌تواند کارگشا و موثر باشد. افراد می‌توانند کتاب‌های خود را به  امر تجهیز کتابخانه‌های مدارس اهدا کنند.

پویش  نذر دانایی، با هدف اهدای کتاب  به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌تواند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود شاخص‌های فرهنگی را افزایش داده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده، اینجانب  در این حرکت فرهنگی با اهدای کتاب مشارکت كرده و از فرهنگ دوستان و مردم فهیم استان و مدیران نیز دعوت می‌کنم در این اقدام فرهنگی، آموزش و پرورش استان را یاری نمایند.

ان‌شاءالله هدف اصلی یعنی رساندن کتاب به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و ترویج فرهنگ کتابخوانی به‌صورت عملی و محسوس تحقق یابد موفق باشید».

انتهای پیام
captcha