ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت
کد خبر: 3927467
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پاسداری و صیانت از خون شهیدان، پیمودن راه، حفظ آرمان‌های آنان و گسترش فرهنگ ناب ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل‌های جدید بسیار ضروری است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کنگره امام خمینی(ره) و 6200 شهید استان مرکزی حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان امروز، 14 مهر ماه در نشستی به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان اظهار کرد: بدون تردید عزت، اقتدار و صلابت امروز بیش از هر چیز مرهون خون پاک شهدا و رشادت و فداکاری غیورمردانی است که در دفاع از عزت و شرف میهن عزیز اسلامی قامت برافراشتند و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام‌آوران ایستادگی و مقاومت و الگوهای بی‌بدیل ایثارو ازخودگذشتگی شدند .

وی تصریح کرد: به یقین برگزاری کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس اقدامی ارزشمند، مؤثر، شایسته و بایسته قدردانی و شکرگزاری است؛ چراکه توسعه و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، در آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام و الگوگیری از هدف و پیام شهدا و همچنین سیره و روش زندگانی آن عزیزان، نقش بسزایی خواهد داشت.

موسوی تصریح کرد: پاسداری و صیانت از خون شهیدان، پیمودن راه، حفظ آرمان‌های آنان و گسترش فرهنگ ناب ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل‌های جدید بسیار ضروری است. امید است با بهره‌گیری از اندیشه بلند امام خمینی(ره) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر تعالی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهروان شایسته‌ای برای شهدای والامقام باشیم .

انتهای پیام
captcha