کمک میلیاردی خیرین سلامت به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد
کد خبر: 3921542
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

کمک میلیاردی خیرین سلامت به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد

رئیس بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل از کمک ۷۰ میلیارد ریالی از سوی خیرین به این بیمارستان در دو سال گذشته خبر داد.

کمک میلیاردی خیرین سلامت به بیمارستان شهید یحیی نژادبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، محمد سالکی از کمک ۷۰ میلیارد ریالی خیرین طی دو سال گذشته به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل خبر داد و اظهار کرد: در دوران کرونا نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین و نیکوکاران در قالب تجهیزات پزشکی، حفاظتی، مواد ضدعفونی و شوینده، مواد غذایی و ... به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه بخش قلب و مراقبت‌های ویژه از سوی قدرت‌اله صمدی‌تبار با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در سال گذشته بازسازی و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: بازسازی و نوسازی بخش جراحی مردان و زنان و اتاق عمل بیمارستان یحیی نژاد با کمک بتول باطبی به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان صورت پذیرفت و در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

رئیس بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل افزود: با مشارکت خیرین سلامت بخش ICU از چهار تخت به ۱۶ تخت فعال با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در سال گذشته بازسازی و افتتاح شد که ۴۰۰ میلیون تومان را خیرین و ۴۰۰ میلیون تومان مابقی را بیمارستان متقبل شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان بابل ادامه داد: بوفه بیمارستان یحیی‌نژاد با هزینه حدود ۳۵۰ میلیون تومانی ساخته شد که مبلغ ۵۰ میلیون توسط خانواده زنده‌یاد بتول لاریجانی پرداخت شد.

سالکی بیان کرد: دانش‌آموختگان مدرسه دانش نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان جهت تهیه تجهیزات شامل تخت‌های مراقب ویژه، مانیتور، دستگاه پمپ تزریق سرم و سرنگ، الکتروکاردیوگراف، انکوباتور و تجهیزات آزمایشگاهی به بیمارستان شهید یحیی نژاد اهدا کردند.

وی با بیان اینکه توسط دیگر خیرین شهرستان بابل، تجهیزات بیمارستانی با هزینه حدود ۱۵۰ میلیون تومان شامل تشک مواج، ویلچر، سرفیوژن، بن‌ماری سرولوژی، تخت جراحی پوست، تخت سه‌شکن برقی و ... به بیمارستان یحیی‌نژاد اهدا شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته برای گسترش فضای فیزیکی و بازگشایی مرکز جامع سرطان در جهت دریافت مجوز‌های لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان و تعهد برای تجهیز آن و نیز اعلام آمادگی خیرین برای شروع عملیات ساختمانی به زودی شاهد تحول جدیدی در ارائه خدمات پیشرفته تخصصی در راستای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهیم بود.

رئیس بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل افزود: با فراهم آوردن بستر مناسب و اعلام آمادگی یکی از خیرین محترم، مرکز توانبخشی شامل بخش‌های گفتار درمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و بازتوانی قلبی در هفته‌های آتی کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
captcha