سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان
کد خبر: 3912313
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این استان، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در این راستا ۱۲ هزار شغل در لرستان ایجاد می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد امروز، چهارم مردادماه با اشاره به حضور یک هیئت اعزامی از سوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، اظهار کرد: این هیئت شامل مدیران بخش‌های خصوصی، دولتی، نخبگان، برجستگان و صاحبان فن و مهارت بود.

وی با بیان این‌که ظرفیت‌های اشتغال، وضعیت کارخانه‌های بزرگ تعطیل شده و … به مدت سه روز با این هیئت مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: در نهایت ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان جمع‌آوری و مکتوب شد.

شاهرخی با اشاره به ارائه این ظرفیت‌های شناسایی شده در لرستان به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، افزود: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز طی نامه‌ای اعلام کرد که طی دو سال این ستاد بالغ‌ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در لرستان و حوزه ایجاد اشتغال این استان سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

امام جمعه خرم‎آباد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در این راستا ۱۲ هزار شغل در لرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha