‌کمک بیش از 6 میلیارد تومانی خیرین سلامت کردستان
کد خبر: 3910885
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

‌کمک بیش از 6 میلیارد تومانی خیرین سلامت کردستان

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون تومان از سوی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، مهدی علی مسیمر، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان با اشاره به اهداف مجمع خیرین سلامت، اظهار کرد: توسعه و ترویج مشارکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تأمین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت است.

وی با بیان اینکه فعالیت کسانی که تقبل وظیفه خدمت‌گزاری در مجمع را قبول کرده‌اند افتخاری بزرگ و انسان‌ دوستانه است، افزود: تحقق این هدف والا نیازمند برخورداری از امکانات مادی علاوه بر تلاش، تفکر و پیگیری است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان ضمن اشاره به خلاصه عملکرد مجمع خیرین سلامت استان کردستان، بیان کرد: خیرین از بدو تأسیس مجمع تاکنون قریب به 49 میلیارد تومان در اجرای برنامه‌ها به بخش سلامت استان کمک کرده‌اند.

مسیمر به معرفی مجمع خیرین سلامت و فعالیت‌های آن گریزی زد و بيان كرد: این مجمع با هدف تجلی مبانی والای انسانی و با الهام از تعالیم انسان ساز دین مقدس اسلام، اصل مشارکت، مسئولیت همگانی، حرکت جامعه به سوی تعالی، کاستن از رنج و آلام محرومان و بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین، تشویق و ترغیب توانگران و نیک‌اندیشان از طریق مشارکت‌های مادی و همچنین نظرات مشورتی، کارشناسی خیرین جامعه و تکمیل خدمات بخش عمومی و دولتی، خیریه و جهت دادن خدمات به سمتی که نیاز ضروری مردم باشد، تشکیل شده است.

وی ذکر کرد: این مؤسسه تحت عنوان مجمع خیرین سلامت کشور با اهداف اشاره شده و در قالب سازمانی مردم نهاد، غیر انتفاعی، غیر سیاسی و عام المنفعه با تأکید بر غیر دولتی بودن در سال ۸۸ در استان کردستان تشکیل شد تا بتواند مظهری برای تجلی نیات خیرخواهانه مردمی خیرین در سطح استان باشد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان، عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون تومان از سوی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک شده است.

مسیمر ضمن قدردانی از خیرین سلامت استان کردستان یادآور شد: خیرین سلامت، تاکنون در قالب تهیه تجهیزات پزشکی، وسایل حفاظت فردی ملزومات مصرفی و نقدی در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون کمک‌های شایانی انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha