آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به جایگاه انسان است
کد خبر: 3907564
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به جایگاه انسان است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینكه لحاظ کردن انسان‌محوری در پروژه‌ها، به معنای توسعه بر اساس نیاز انسان است، گفت: اگر امروز با آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی روبه‌رو هستیم ناشی از توجه نکردن به جایگاه انسان است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، شب گذشته، 8 تیرماه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های تقاطع استاد بهمن بیگی، بزرگراه مهندسین و تقاطع شهید رودکی گفت: رویکرد شهرداری شیراز در سال‌های اخیر به نوعی انسان‌محوری بوده که بسیار رویکرد ارزشمندی است.

وی ادامه داد: لحاظ کردن انسان‌محوری در پروژه‌ها، به معنای توسعه بر اساس نیاز انسان و ساخت و ساز همراه با گشایش روحی و معنوی انسان‌ها و بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله دژكام بیان كرد: اگر امروز با آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی روبه‌رو هستیم ناشی از توجه نکردن به جایگاه انسان است و توسعه صرف در مسیر مسائل عمرانی گره از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در فارس تأكید كرد: باید آسیب‌های اجتماعی در شهر گردشگرپذیر شیراز با تلاش همه نهادها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سه پروژه شهری در شیراز افتتاح شد که کار بزرگی بود و امیدوارم هرچه که مایه رفاه، آسایش و خوشحالی مردم باشد به انجام برسد، ادامه داد: ساخت و ساز با گشایش در روحیه و معنویت حاصل انسان‌محوری است که باید به‌عنوان یک هدف‌گذاری و جهت گیری ارزشمند همه مدیران دیگر نیز آن را دنبال کنند.

امام جمعه شیراز، نگاه معاونت فرهنگی شهرداری را نگاهی خوب دانست که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و تاکید کرد: باید حیثیت شیراز را آنقدر بالا ببریم که سربلند باشد و آن زمان به همگان بگوییم؛ به شیراز آی و فیض روح قدسی بجوی از مردم صاحب کمالش.

انتهای پیام
captcha